D.K’s sweet little family and his domestic life is turned upside down when he realizes that he has a son out of his previous affair and that son will be the new guest at his home.
Shekhar Kapoor’s sensitive and compelling directorial debut, Masoom is a gentle exploration of complex, guilt-ridden marital relationships. The outstanding performances by child actors bring a levity to the film and balance the lonely, forlorn, grey world of the adults.