Invention
Intuiting the state of the nation, Courtney Stephens and Callie Hernandez refract an America of post-truth politics, conspiracies, and quack science through a personal prism of grief. Holding a candle for more benign eccentrics, dreamers, and dads, this one-of-a-kind wonder whirs with invention.