Irma la Douce
Nestor, a young Paris policeman, falls for Irma, a streetwise sex worker. To keep her off the streets, he invents a wealthy alter ego, Lord X, who becomes her only client. The ruse unravels when Irma confesses she loves Lord X—not Nestor.