Ismael's Ghosts
Ismael, a filmmaker preparing for his new film, has his life turned upside down when his wife, who has been missing and presumed dead for years, mysteriously comes back into his life. His girlfriend attempts to help him retain his sanity as his personal and professional life spins out of control.
Whimsical yet ruminative, Arnaud Desplechin’s meta-drama weaves together romantic entanglements, past regrets, and even espionage! Starring French acting royalties Mathieu Amalric, Charlotte Gainsbourg, and Marion Cotillard, the film deftly balances head-scratching farce and psychological unease.