It Doesn't Hurt Me
Having surveyed the socioeconomic terrain of the “Wild Nineties” with his two Brother films, Aleksey Balabanov returns to St Petersburg during a period of relative stability. A touching entrepreneurial comedy, It Doesn’t Hurt Me finds a nation embracing the possibilities of capitalist enterprise.