It Must Be Heaven
Elia Suleiman escapes from Palestine seeking an alternative homeland, only to find that Palestine is trailing behind him. The promise of a new life turns into a comedy of errors: however far he travels, from Paris to New York, something always reminds him of home.
Palestinian director-writer-star Elia Suleiman, dapper and deadpan in his Panama hat and spectacles, charms in these absurd yet beguiling quotidian vignettes that poignantly ponder statehood. From Nazareth to Paris and New York, this moveable feast also boasts a hilarious Gael García Bernal cameo!