Angie, a recently fired job recruiter, decides to launch her own employment agency out of her apartment, catering to local migrants desperate for work. But as she ventures into a world of cheap labor and exploitation, Angie must make some troubling compromises to keep her business alive.
From the filmmaking team behind Palme d’Or winners I, Daniel Blake and The Wind that Shakes the Barley, this similarly socially-conscious drama from Ken Loach & Paul Laverty has—in the years since its release—lost little of its relevance. A nuanced take on complex issues of immigration and labor.