Jack Frost
Nastenka is a sweet girl who lives with her wicked stepmother. She falls in love with Ivan, a young man from the village who is turned into a bear, while Nastenka is sent to the woods to freeze by her stepmother. Will the two young lovers ever reunite? Only Father Frost can make it possible.
Described by Steven Spielberg as “the precursor of many Hollywood masterpieces,” Jack Frost is a wonderfully strange adaptation of a Russian fairy tale. Its distinctive folklore, outrageous costumes, and peculiar humor make it an unusual and surprising watch, but a charming one nonetheless.