January
After murdering his wife, Horatio and his lover Lucrecia run away to a cabin in the country. As Horatio becomes increasingly consumed by guilt and memories of his dead wife, Lucrecia starts to question whether she should remain by his side or not.
Adrián González’s debut feature film—the first produced by a Michoacán director!—makes us feel like voyeurs as we become witnesses to the breakup of a relationship. Following a “crime of passion,” two lovers are forced to confront the consequences of their actions and the limits of their boundaries.