Japón
In his remarkable feature debut, controversial auteur Carlos Reygadas (Post Tenebras Lux, Our Time) dazzled the Cannes Film Festival with Japon: a film—shot in 16mm CinemaScope—that travels with its viewer on a poetic, psychogeographical journey through Mexico’s landscapes.