Jauja
Remarkably bold filmmaking from Argentina’s Lisandro Alonso, the enigmatic Jauja is a postcolonial political allegory rendered in witty shots dazzlingly colored and composed. A film hypnotic and transfixing, minimalist and expressionistic. Starring Viggo Mortensen.