Jess + Moss
With no immediate family, nor any friends their own age, second cousins Jess, age 18, and Moss, age 12, only have each other. Over one summer, they venture on a journey through the dark-fire tobacco fields of their rural Western Kentucky, confronting their deepest secrets.
Shot on grainy film stock at the director’s family home, Jess+Moss is true American independent cinema, gorgeously shot and sound-scaped to capture the feeling of hazy childhood memories sliding away. A provocative, mesmerizing trip that premiered at Sundance.