Jessica Forever
In a dystopian world dominated by an oppressive regime, a woman named Jessica rescues orphaned boys and gives them love and understanding—offering them an escape from their violent past. Bound by a united hope for peace and harmony, this matriarchal family fights for a better future.
After several acclaimed, provocative short films, French filmmakers Caroline Poggi & Jonathan Vinel’s feature is a revelation. An intimate science-fiction film concerning a matriarch and her “orphans,” Jessica Forever is an enigmatic polemic on the power of platonic love in a pre-apocalyptic world.