Jethica
Something wicked this way comes in Pete Ohs’s irreverent horror comedy, a darkly ironic exorcism of male obsession and entitlement. Dotted with mysterious mounds and dusty roads, the atmospheric deserts of New Mexico provide an eerie backdrop for this cinematic seance, set under the pale winter sun.