Jobe'z World
Jobe, a mysterious middle-aged rollerblader, spends his days selling drugs to an eclectic mix of downtown weirdos. When he makes a special delivery to his favorite actor he’s completely starstruck, but what starts off as an exciting encounter quickly devolves into a nightmarishly comedic trainwreck.
Michael M. Bilandic’s chaotic comedy is a perfect descent into a bygone era of N.Y.C. weirdos. Set to Paul Grimstad’s stunningly lo-fi score, cinematographer Sean Price Williams’s hazy images illuminate sublime performances from Jason Grisell and Theodore Bouloukos in this insomniac thrill ride.