John From
In the heat of summer, teens Rita and Sara hang out by their building, chatting, listening to music, sipping coffee on the terrace, and roaming supermarkets. But when Rita visits the exhibition of their new neighbor—an explorer wrapped in a haze of exotic fantasies—her world is turned upside down.