Johnny Gunman
The mid-1950s: Old Hollywood was starting to stagger, the New Wave hadn’t arrived yet, and low-budget films were leaking through the cracks. As quick and dirty as a switchblade, Johnny Gunman is a long-hidden noir and a scintillating time capsule of New York street life, seen here in gorgeous HD!