Judy
Winter 1968: Showbiz legend Judy Garland arrives in Swinging London to perform in a sell-out run at The Talk of the Town. But Judy is fragile. After working for 45 of her 47 years, she is exhausted; haunted by a childhood lost to Hollywood. Will she have the strength to go on?