Julia
Fired from her job and with her judgment clouded by too many vodka shots, Julia hits rock bottom and hatches a reckless plan to kidnap the grandson of a wealthy businessman. She’s completely unprepared for life as a fugitive with a terrified child in tow, and events soon spiral out of control.
A twitchy, dangerous energy emanates from Tilda Swinton’s tour-de-force performance in Erick Zonca’s uncompromising portrait of a woman gone off the rails. Crashing through a plethora of shocking schemes and bad decisions, this self-destructive road trip between America and Mexico is a wild ride.