Junun
Paul Thomas Anderson joined Jonny Greenwood and Israeli musician, composer and poet Shye Ben Tzur on a trip to Rajasthan, where they were hosted by the Maharaja of Jodhpur. In the 15th-century Mehrangarh Fort, Greenwood and the musicians of the Rajasthan Express worked on Ben Tzur’s album.
Featuring Radiohead guitarist Jonny Greenwood, Israeli musician Shye Ben Tzur, and amazing Indian artists, Paul Thomas Anderson’s one-of-a-kind documentary is an intimate, eclectic, multi-cultural, multi-musical journey. Prepare to be uplifted.