Kandisha
On summer break, three best friends hang together with the neighborhood teenagers. At night, they have fun sharing goosebumps stories and urban legends. But when one is assaulted by her ex, she remembers the story of Kandisha, a powerful and vengeful demon. Afraid, upset, she summons her.