Keep the Lights On
Premiering at Sundance, this indie is a sensitive look at the lifecycle of an imperfect match. Director Ira Sachs based the script on his own personal relationship, but transcends the personal aspects of his experience to form a universal and resonant look at the bonds formed through a partnership.