Kékszakállú
Its title may be impossible to remember, but its images are impossible to forget. Gastón Solnicki’s third feature boasts a magnetic, drifting beauty as it navigates privilege in an exquisite choreography of bodies and spaces that feels at once meticulously orchestrated and remarkably alive.