Khadak
In the snow-swept Mongolian steppes plague strikes the animals and the nomads are forcibly relocated to desolate mining towns. Bagi saves the life of a beautiful coal thief, Zolzaya, and together they reveal the plague was a lie fabricated to eradicate nomadism. A sublime revolution ensues.