Kidnap Syndicate
Based on an actual event, “The Kidnap Syndicate” is the story of two boys, one from a rich family and the other from a poor family, who are kidnapped and held for ransom.
Fernando Di Leo, master of the stylish Italian crime drama, made this ace thriller, which takes on cinema’s fascination with vigilantes in a shocking, unpredictable fashion. One of Di Leo’s most provocative works, co-starring James Mason!