Kisses
Moving between kitchen-sink realism and fairy tale, Lance Daly’s faithful portrayal of childhood despair and exhilaration is by turns brutal and enchanting. Animated by an electric spirit of rebellion and the transporting songs of Bob Dylan, Kisses is a shimmering ode to dreams of escape.