Knives Out
On the day after his 85th birthday party, a wealthy crime novelist is found dead. A famed detective is enlisted on the case and suspects foul play. Everyone is a suspect and as the investigation heats up, the money-grubbing family begins to be revealed as far more competitive than they first appear.
Prepare for family time this Christmas with the decade’s most over-the-top whodunnit—an exquisite chamber piece filled with delightfully sassy turns from some of our best actors: Christopher Plummer, Jamie Lee Curtis, Toni Colette, Daniel Craig & many more. Trust us, it’s even better than Cluedo.