When her husband Cemal is arrested in Romania, Emine is left alone with their child who needs immediate surgery. She takes a job as a needle worker at a garment workshop where she comes across Ziya, her husband’s former boss.
Zeki Demirkubuz’s noirish take on the classic Turkish melodrama is pulsating with the tension of what is kept secret rather than revealed. Demirkubuz once again announces his singular vision about human behavior through an uncompromising exploration of loyalty and the nuances of class relations.