Kothanodi
Four folk tales from Assam re-imagined as a narrative about four mothers, each facing demons of her own.
Based on tales from Assamese folklore compendium Burhi Aair Sadhu, this confident debut highlights the dark side of human nature. The beautifully shot, pristine locales of Majuli island offset the eerie nature of the tale, establishing a hypnotising fantasy film.