Krisha
After a long absence, a woman reunites with her family for a holiday gathering. She sees it as an opportunity to fix her past mistakes, cook the family turkey and prove to her loved ones that she has changed for the better. But her delirium takes her family on a holiday that no one will forget.
An American indie that took 26 year-old director Trey Shults (It Comes at Night) all the way to the Cannes Festival, the sleeper hit Krisha casts Shults’s own aunt Krisha Fairchild in this disarming, distressing confrontation with the reality of addiction. Winner of the Grand Jury Award at SXSW.