After starting therapy, Chloé falls in love with her psychoanalyst Paul. When they move in together, everything seems perfect until some discoveries lead her to suspect that he may be living a double life. As she begins investigating, she dives into a dark world of smoke, mirrors, and doppelgangers.
The stylish and immaculately crafted Double Lover attests to François Ozon’s reputation as a master of the erotic thriller. With daring performances from Marine Vacth and Jérémie Renier, this hallucinatory treat plays its psychosexual games of cat-and-mouse in the spirit of Hitchcock and De Palma.