L'animale
Riding on their tuned bikes, Mati and her boy gang intimidate the village and harass the girls. But alongside dealing with her parents’ troubled marriage, when Mati’s closest pal Sebastian falls in love with her yet she begins to feel attracted to her former enemy Carla, life becomes complicated.