Anne, a brilliant lawyer, lives in perfect harmony with her husband Pierre and their daughters in a house on the heights of Paris. One day, Theo, Pierre’s seventeen-year-old son from a previous marriage, moves in with them. Anne and Theo quickly form an unexpected connection.
Adding an incestuous tryst to her infamous repertoire, Catherine Breillat’s first film in a decade doesn’t disappoint. Adulterating images that are lustrous with desire, abuse of power darkens the sun-kissed idyll of this erotic drama—but its gaze never moralizes, laying attraction exquisitely bare.