La Flor de Lis
Set in the mid-nineteenth century in the western U.S., five sheriffs are looking for a serial murderer who has terrorized the local population. Suspense and intrigue increases as the murderer remains faceless.
A taut action thriller that evokes the sun-burnished landscapes of the great American West (although it was shot in Almería, Seville, and Granada, Spain), La flor de Lis is riven with intrigue when it comes to uncovering the identity of a serial killer on the loose.