La Flor (Part 2)
In part two of La Flor, we pick up in the middle of a story about four French-speaking female spies as they and their hostage move towards an airstrip where they will face their opponents in ‘Operation Hercules’ for a final showdown at dawn.
Moving through genres and filmmaking modes, one constant remains throughout La Flor: Elisa Carricajo, Valeria Correa, Pilar Gamboa, and Laura Paredes, the four remarkable actors at the heart of the film. Entertaining throughout, the second part is composed of one episode, a winding spy thriller.