In a country mansion, four friends indulge in gluttony and carnal pleasures, aiming to eat themselves to death. Their hedonistic pursuits intertwine with encounters with local women, including a daring schoolteacher, leading to a spiral of excess and consequence.
Sending the French press into a frenzy upon its release, Marco Ferreri’s cult classic of culinary cinema gleefully skewers bourgeois overconsumption, and the very notion of good taste. A depraved feast designed to repel the senses, with Michel Piccoli and Marcello Mastroianni at their perverse best.