La jauría
The tension of incarceration simmers quietly in Andrés Ramírez Pulido’s arresting tale of crime and punishment, shot under the sweltering summer sun. Drawing a visual parallel between the male form and the contours of Colombian tropical forests, La jauría unearths the insidious roots of violence.