Lady Vengeance
After being wrongfully convicted, a woman is imprisoned for 13 years and forced to give up her daughter. While in prison she gains the respect of her cellmates and plots her revenge on the man responsible. Once released, she begins her elaborate plan of retribution, but discovers a horrifying truth.
Hot on the heels of Sympathy for Mr Vengeance and Oldboy, Park Chan-wook caps his acclaimed “Vengeance” trilogy with a female twist. A characteristically baroque thriller with a mesmerising lead performance from Lee Young-ae, this beautiful trip to the dark side maps a macabre path to salvation.