Swiss filmmaker Fabrice Aragno may be best known for his work as cinematographer to Jean-Luc Godard, but he’s been quietly amassing a substantial body of short films of his own. This seasonally structured wonder takes to the water for an ominous, evocatively scored cruise between dangerous shores.