A woman visits her boyfriend, locked up in a prison a few hours’ drive away from Buenos Aires. Each week, she manages as well as she can to accomplish her mission: provide her boyfriend food, drugs, and love while trying to keep their couple from falling apart.
Argentine director Edgardo Castro (The Night) turns his camera onto the so-called “frogs”: women who visit their partners in prison. Beyond showing the routines and living conditions of the inmates, the film highlights how the flames of love can burn brightly, even in the darkest of settings.