Last Year When the Train Passed by
Fusing photography with nonfiction filmmaking, this haunting short digs into the core of rural life while posing key questions about the very essence of being. With an eerie score by Taiwanese musician Lim Giong, Last Year When the Train Passed by is a poignant, climactic piece of storytelling.