Quentin Dupieux’s deadpan comedy on the narcissistic nature of filmmaking is luridly obsessed with objects, from suede jackets to mirrors and cameras. Sharing an easy chemistry on screen, Jean Dujardin and Adèle Haenel lend charm and poignancy to this profoundly funny, fantastical fable.