17-year-old Lucas is drifting through his last year of boarding school until the sudden death of his father strips away everything he took for granted. Left filled with anger and despair, he visits his older brother in Paris seeking comfort in the new city.
Christophe Honoré returns to his timeless themes of family, mortality, and sexuality in a gay coming-of-age story imbued with breathtaking poignancy. As a teenager trying to make sense of grief, newcomer Paul Kircher is devastatingly good—and shares the screen with none other than Juliette Binoche.