Le Moulin
With remarkable variety of form and a graceful touch, this expansive yet tremendously sensitive debut by Huang Ya-li is an epic and detailed immersion into a remarkable group of writers in Taiwan. Spanning three decades of political turmoil and war, we movingly watch their struggle to create art.