Legally Blonde
Elle Wood, a blonde sorority queen, is dumped by her boyfriend. He is planning to become a politician and wants to find a smarter girlfriend. Elle decides to follow him to law school to get him back, but once there, she learns she has more legal savvy than she ever imagined.
A cultural phenomenon that has spawned countless pop culture tributes—including an Ariana Grande music video—this endlessly quotable classic has the iconic Reese Witherspoon breaking gender stereotypes in Jimmy Choo heels! Fashionably executed, revenge has never tasted so sweet and looked so pink.