Legend
In a fantastical forest, the pure-hearted Jack takes Princess Lili to watch the unicorns. But the Lord of Darkness captures the Princess and the unicorns, plunging the world into everlasting night. Jack must descend into the devilish creature’s underground lair to save the kingdom and his true love.
Three years after his iconic Blade Runner, prolific British filmmaker Ridley Scott directed this high-budget, special-effects extravaganza starring acting duo Tom Cruise and Mia Sara. A cherished cult movie, Legend is a gorgeously designed adventure into the most fantastical of universes.