The Qing court is sending kung fu fighters to combat gun-wielding foreigners, and clan leader Lei Kung is appalled by this senseless slaughter. His dissent puts him on the path of deadly masters who want him silenced. His only chance for survival lies in a secret arsenal of bizarre, deadly weapons.
You can always rely on Lau Kar-leung to make good on a film title loaded with so much promise. The Shaw Brothers maestro writes, directs, and stars in this gloriously entertaining blend of wuxia and kung fu. Rolled out for the grand finale, those weapons prove as plentiful as they are legendary.