Wild with the elemental powers of water, fire, and air, Léa Mysius’s witchy second feature inventively folds a queer love story—featuring a magnetic Adèle Exarchopoulos—in a girl’s time-hopping coming-of-age fantasy. Magic is afoot in this genre-defying family tale of desire, prejudice, and revenge.