Les intrigues de Sylvia Couski
The ex-wife of a famous sculptor convinces her lover to steal one of her former husband’s works and then replace it with a live model for the exhibition.
Bringing a poetic cinéma-vérité style to capture a Parisian subculture, Spanish exile & pioneer of independent cinema Adolfo Arrietta casts a group of FHAR (Homosexual Front for Revolutionary Action) activists for this underground cult film: a liberated, loving, unrestrained reflection on community.