Les secrets de l'invisible
In a Paris struggling with economic difficulties, Jojo and Eugene are too anxious about life (or death) to fall in love. Unable to fix their attention on a single woman, they begin to investigate what is means to be a “young girl”.
Antonin Peretjatko (La Fille du 14 Juillet) surprised us when he burst onto the French film world with his fresh, absurdist and wacky cinema! Whizzing around Paris, this short is a wildly fun satire of our current unstable climate, a hedonistic tale mixing national trouble with failed romances.